دستگیری مرد شکاک که همسر و خواهرزنش را در چناران به قتل رساند + عکس تقویم آزمون‌های کشوری سال ۱۴۰۴ اعلام شد + جدول راهکار‌های مقابله با موتیسم یا لالی انتخابی، اختلال اضطرابی در دوران کودکی نهضت سواد آموزی: فرایند آموزش برای اتباع و غیراتباع بی‌سواد «رایگان» است کدام گرمازدگی‌ها نیاز به اعزام آمبولانس دارد؟ چرا حق عائله‌مندی به «زنان بازنشسته‌ی کارگری» تعلق نمی‌گیرد؟ طب سنتی یا رایج؟ | گزارشی درباره رابطه طب قدیم و جدید که غفلت از ظرفیت‌های طب قدیم را به‌دنبال داشته است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ١١ مرداد ١۴٠٣) | ماندگاری هوای گرم تا اواسط هفته آینده شهید سیدرضا کامیاب؛ مرد روزهای سخت مشهد منتظری: ریشه فتنه رژیم صهیونیستی تنها با مبارزه کَنده می‌شود باند توزیع سکه‌های تقلبی در غرب کشور منهدم شد کشف بیش‌از ۱۶ هزار عدد قرص غیرمجاز در گناباد (۱۱ مرداد ۱۴۰۳) حق بیمه زنان خانه‌دار چقدر است و در چندسالگی بازنشسته می‌شوند؟ توصیه‌های طب ایرانی برای حفظ سلامتی در پیاده‌روی اربعین روش‌های کمک‌باروری فریز تخمک و رحم اجاره‌ای استانداردسازی می‌شود اعلام شرایط فروش بلیت‌های اربعین توسط سازمان هواپیمایی کشوری آتش سوزی هتلی در مشهد | ۱۱ نفر راهی بیمارستان شدند (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) شرایط دریافت پروانه مطب برای پزشکان آسان‌تر خواهد شد مشاهده یوزپلنگ در محدوده حفاظت مشارکتی یوز کنام پل ابریشم
سرخط خبرها

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: هرگونه ایجاد تفرقه بین مردم و اخلال در کار ادارات خیانت به کشور است

  • کد خبر: ۱۸۶۰۹۴
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: هرگونه ایجاد تفرقه بین مردم و اخلال در کار ادارات خیانت به کشور است
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: مردم عزیز دل در گرو نظام و حاکمیت دارند و به واسطه حضور دلگرم کننده آن‌ها در صحنه‌های مختلف دارای سرمایه عظیم اجتماعی هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام والمسلمین خلیلی امروز چهارشنبه پنجم مهرماه، در جمع مسئولان قضایی و اداری نیشابور  با اشاره به الطاف مستمر الهی نسبت به ایران عزیز گفت: باید خداوند متعال را شاکر باشیم که با ایجاد اتحاد و الفت بین مردم؛ سرمایه عظیم اجتماعی برای پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم آمده است و به واسطه همین سرمایه اجتماعی عظیم توانسته ایم از کیان ایران دفاع کرده و مسیر رشد و تعالی را طی کنیم.
رئیس شورای قضایی خراسان رضوی گفت: فلسفه حضور مسئولان در سمت‌های مختلف؛ خدمت رسانی به مردم است و هرگونه ایجاد تفرقه بین مردم و اخلال در کار ادارات و سازمان‌ها در چنین نظام مقدسی خیانت است. 
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: چنانچه در گذشته و در یک دوره‌ای یک بی تدبیری توسط مسئولی انجام شده امروز وظیفه مدیران کنونی این است که با کار جهادی و تلاش مضاعف جبران مافات کنند و به دنبال جلب رضایت مردم باشند.
حجت الاسلام والمسلمین خلیلی با تأکید بر لزوم عمل گرا بودن مسئولان گفت: ورود مسئولان به مسائل مختلف باید با هدف حل مشکلات بوده به نحویکه اقدامات دارای نتیجه مشخص باشد.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: تصمیمات مسئولان باید با رعایت تمامی ملاحظات قانونی و با حفظ منابع دولتی از یک طرف و حقوق شهروندان از طرف دیگر باشد به نحویکه شاهد ارتقاء رضایتمندی‌های عمومی باشیم.
رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت حفظ حقوق بیت المال گفت: یکی از مهمترین موارد حقوق بیت المال؛ اراضی ملی و منابع طبیعی هستند و سازمان‌های متولی امر باید به تکالیف خود در زمینه حفظ این اراضی و منابع بطور دقیق عمل کنند.

منبع: روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->